tiistai 19. kesäkuuta 2012

Maailma ole minulle lempeä!

Maisema Vevey:n viinitarhoilta Genevejärvelle

Aikalailla puolisen vuotta siinä vierähti, ennen kuin sain ajatuksen laitettua käytäntöön.  
Blogi on ollut salaisissa haaveissa, mutta tätä ennen olen keskittynyt lukemaan toisten blogeja, suorastaan hurahtanut niihin. Tunti jos toinenkin on tullut vietettyä koneen ääressä blogeja seuraillen.
Olen ollut turhan kriittinen ajatuksilleni. Olen pähkäillyt nimen kanssa, katsonut kuvia tarkalla silmällä ja miettinyt aiheita. Mikään ei ole tuntunut täydelliseltä.

Kunnes yhtenä päivänä, vähän puolivahingossa sain itselleni blogin aikaiseksi. Tässä sitä nyt ollaan ja harjoitellaan.
Maailma ole minulle lempeä!


It took pretty much six months before I got my ideas to practice. Blog of my own has been in my secret desires but before this I only focused reading other people’s blogs. I have spent hours and hours reading through blogs and I have to admit I am hooked. I think I’ve been too critical. I kept thinking about the name of the blog, are my pictures good enough for publishing, and do I really have something to say. Nothing felt perfect.

Then one day almost by an accident I did it. Here we are, practicing.
World please be gentle!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti